Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αφού προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τηλεφωνικώς στο 2310889889 ή μέσω e-mail στο christinalagopoulou@gmail.com
Για να θεωρηθεί δεκτή η αλλαγή ενός προϊόντος θα πρέπει αυτό να είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση, όπως παραδόθηκε στον πελάτη.
Δηλαδή:
Το προϊόν δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένο
Το προϊόν δεν πρέπει να είναι φθαρμένο
Το προϊόν δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή τροποποιηθεί
Το καρτελάκι αναγνώρισης θα πρέπει να βρίσκεται προσαρτημένο στο προϊόν μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή,
καθώς και το ειδικό αυτοκόλλητο προστατευτικό των μαγιό που τοποθετηθηκε για λόγους υγιεινής.
Θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο δέμα όλα τα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.λπ.).
Εάν χρειαστεί δοκιμή του είδους, ο χρήστης υποχρεούται να κάνει τη δοκιμή στο προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι ή το ειδικό αυτοκόλλητο,
σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό ως επιστροφή.
Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται αλλαγές σε μαγιό,εκτός εάν αφορά αποκλειστικά την αλλαγή σε μέγεθος.
Δεν γινονται δεκτές αλλαγές σε τσαντες και καπέλα,καθως η κατασκευή τους είναι χειροποίητη και κατασκευαζονται αποκλειστικά για εσάς μετα την παραγγελία σας.
Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το CL υποχρεούται να προχωρήσει στην αλλαγή.
Επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ γίνεται δεκτή.
Το κόστος της επιστροφής επιβαρρύνει αποκλειστικά τον πελάτη με οποιαδήποτε εταιρία της επιλογής του
και η νέα αποστολή των προιόντων χρώνεται στον πελάτη με 4,5 ευρώ.
Η διεύθυνση επιστροφής του δέματος είναι:
Φαληρέως 1 Εύοσμος, Τ.Κ. 56224, Τηλ 6980760331
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον το είδος δεν έχει ακόμα τιμολογηθεί
και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους του CL και χρονικά σε όχι περισσότερο από μία (1) ώρα από τη στιγμή της υποβολής της.
Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς το christinalagopoulou@gmail.com εκ μέρους του πελάτη
ή τηλεφωνικά στο 6980760331 (μέσα στο ωράριο λειτουργίας μας).
Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του (αριθμό παραγγελίας/τηλέφωνο παραγγελίας).
Η ακύρωση δεν θεωρείται ολοκληρωμένη αν δεν αποσταλεί σχετικό μήνυμα/επιβεβαίωση εκ μέρους του CL με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και το CL την έχει ήδη εισπράξει,
τότε το CL οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός έκανε την πληρωμή του.
Σε περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με τραπεζική κατάθεση η προθεσμία αρχίζει από το χρόνο που ο χρήστης/πελάτης δηλώσει την ακύρωση
και παράλληλα θα γνωστοποιήσει εγγράφως στο CL το IBAN του τραπεζικού λογαριασμού και την αρμόδια τράπεζα,
όπου ο ίδιος τυγχάνει δικαιούχος/συνδικαιούχος, και στον οποίο λογαριασμό επιθυμεί να κατατεθεί το επιστρεφόμενο τίμημα.
Σε περίπτωση που έχει γίνει χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, τότε το CL υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την παραλαβή της δήλωσης,
να δηλώσει την ακύρωση της χρέωσης στη συνεργαζόμενη με αυτό τράπεζα,
η οποία εν συνεχεία διαβιβάζει την εντολή στην εκδότρια της κάρτας του χρήστη/πελάτη τράπεζα.
Στην περίπτωση αυτή το CL θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της με την δήλωση της ακύρωσης προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα (και την επιστροφή κάθε εισπραχθέντος τιμήματος αν αυτό έχει καταβληθεί ήδη σε αυτήν μέχρι το χρόνο της ακύρωσης).
Το CL ρητά δηλώνει ότι δεν έχει καμία απολύτως αρμοδιότητα ή ευθύνη αναφορικά με τον τρόπο του αντιλογισμού του ποσού στο λογαριασμό του πελάτη από την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα του
και αυτά τα θέματα ρυθμίζονται αποκλειστικά από την εκδότρια της κάρτας τράπεζα με βάση την πολιτική της και τη σύμβαση που τη συνδέει με τον πελάτη.